"I've often wondered why I started this thing. I guess it was for the same reason Man invented God... We're always looking for an answer to what we don't understand."



Better Man


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



"Send someone to love me
I need to rest in arms
Keep me safe from harm
I'm pouring rain

Give me endless summer
Lord I fear the cold
Fell I'm getting old
Before my time

Go easy on my conscious
'Cause it's not my fault
I know I've been thaught
to take the blame

Rest assure my angels
Will catch my tears
Walk me out of here
I'm in pain

As my soul heals the shame
I will grow old through this pain
Lord I'm doing all I can
To be a better man"

Robbie Williams


2 Responses to “Better Man”

  1. Blogger Dany 

    Pois amigo, como sabes tenho alguma dificuldade em perceber ingles, mas percebi a essencia da coisa... que é o que interessa no fundo!lol.. Só sei que eu estarei aqui (e tu ai), ambos prontos para sermos uns "homens melhores" a cada dia que passa. Abraço. gmdt

  2. Blogger La fille 

    Um amigo meu, um dia disse-me: Sabes o que gosto em ti é que tu te esforças...
    na altura não me pareceu um grande elogio, mas agora percebo o alcance e parece-me uma verdadeira qualidade, da qual partilhas.
    A questão é todos nascemos ou adquirimos certas capacidades, mas querermos ser pessoas melhores a cada dia faz de nós excelentes seres humanos. Não apenas mais ageis, inteligentes ou astutos... é mais profundo do que isso

    É uma honra ter t c/o amigo!

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

  • I'm Rick
  • From Palermo, Italy
  • "Agora sei que nada é fixo: há sempre um por fazer. Há sempre outro a partir depois de cada chegar. Agora sei que para saber é preciso rasgar as mãos... e procurar."
  • My profile

Previous posts

Archives

Links


ATOM 0.3